Pages

Tuesday, January 26, 2010

Berkabung...Mangkatnya AlMarhum Sultan Iskandar

Al-fatihah kepada Almarhum Sultan Iskandar(Sultan Johor)...Semoga rohnya dicucuri rahmat...aminnn....

Kami di UTHM ni sekarang tengah berkabung disebabkan kemangkatan Almarhum Sultan Iskandar. So, kami disini diwajibkan memakai songkok yg dililit dengan kain putih sebagai tanda berkabung. tapi berdasarkan subject hubungan etnik yang aku belajar. berkabung ni adalah tanda kita takziah dan turut bersedih atas kematian seseorang. So sebagai takziah aku, ini yang aku dan warga UTHM buat. Agak pelik la coz ini pertama kali aku buat camni. Masa dok kat kedah aku tak merasa lagi. Aku rasa member aku pun 1st time jugak. Kami pergi shoping songkok(xpenah seumo idup aku!!!). Orang kat kedai pun cakap yg time raya pn tak cmni. Sampai je rumah sume pakai songkok tu. Xbuang-buang, main game pun still pakai...ish..ish..ish.. Ni picture-picture nya(letak picture-picture mcm bnyk plak..hehe)..=)...ni budak tengah main dota..RAMPAGE!!!!!


2 komen:

Anonymous said...

b'songkok 2 da bgus da..tp de plak yg x pkai baju aek???

alaa..2 kjp je 2..pas 2 b'habuk la songkok 2 nnt..

ble lg plak nk pki nye??

tunggu grad??huhu

Unknown said...

hahaha...

cm tawu2 je..

rasany cm 2 la...

Post a Comment