Pages

Tuesday, February 9, 2010

BatteryCare mengoptimumkan pengunaan bateri.

Aku selalu mengalami masalah laptop tetiba terpadam disebabkan bateri habis. Ini buat aku jadi tension tambahan pula kalau masa itu aku tengah buat assignment atau main game. Aku cuba cari jalan penyelesaiannya dan akhirnya aku jumpa sesuatu yang dapat menangani masalah aku iaitu BATTERYCARE.



BatteryCare adalah satu perisian yang dicipta untuk mengoptimumkan penggunaan dan prestasi bagi bateri laptop. Ia mengesan pusingan bateri ketika tidak dicas dan membantu dan meningkatkan jangka hayat bateri tersebut. Antara ciri-cirinya ialah: memantau pusingan bateri ketika tidak dicas; maklumat mengenai bateri yang lenkap; perkiraan waktu yang statistik. Disablekan tema Aero dan akan holdkan perkhidmatan-perkhidmatan dalam Windows Vista ketika menguankan bateri.

Download Sini => BatteryCare

0 komen:

Post a Comment